رئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت:امسال افتخار داریم میزبان مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور باشیم.

کشتی آلیش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر،  عیسی پورنادری اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تاثیرات مخربی بر ورزش قهرمانی داشت، به طور نمونه در رده‌های سنی که به رسم هر سال نوجوانان و جوانان با استعداد استان را اسفندماه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌کردیم، لغو و به زمان نامعلوم موکول شد.

رئیس هیأت کشتی خراسان شمالی تصریح کرد: اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی و همچنین اعزام تیم جوانان و نوجوانان بانوی استان به مسابقات آلیش قهرمانی کشور اولویت اصلی برنامه‌های هیأت کشتی است.

پورنادری بیان کرد: توجه ویژه به استعدادهای ناب استان و به‌کارگیری کادر فنی بومی اولویت اصلی مدیران ورزشی و هیأت کشتی استان در سال ۹۹ است.

وی گفت: سال ۹۸ میزبان مسابقات جام باشگاه‌های جهان در خراسان شمالی بودیم که رضایت تیم‌های خارجی از میهمان‌نوازی مردم استان را به همراه داشت. امیدواریم با پیگیری‌های استاندار در خصوص تکمیل سالن ۶ هزار نفری مجموعه «۱۹ مهر» بجنورد امسال شاهد میزبانی رویدادهای بزرگ‌تری باشیم.

رئیس هیأت کشتی خراسان شمالی بیان کرد: کشتی فقط یک رشته ورزشی نیست بلکه یک کلاس آموزش اخلاق و جوانمردی است و توجه به جنبه‌های فرهنگی این رشته کهن جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی هیأت کشتی خراسان شمالی است.

کد خبر 509608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha