طی سال گذشته ۵۹ هزار و ۵۸۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال معوقات بانکی و اشخاص توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران وصول شد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معوقات و افزایش ۴۶ درصدی درآمد اجرا، ۱۹ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها و ۲۵ درصدی پرونده‌های تشکیلی اجرای اسناد رسمی از جمله عملکرد این اداره کل در سال ۱۳۹۸ است.

بر اساس این گزارش، عملکرد ثبت اسناد و املاک استان تهران در بخش اجرای اسناد رسمی نشان می‌دهد که در سال گذشته به میزان ۴۷ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۸۶۳ ریال وصول معوقات بانکی با ۱۹ درصد افزایش در مقایسه با سال ۱۳۹۷ و همچنین وصول مطالبات شهرداری‌ها و اشخاص به میزان ۱۱ هزار و ۷۱۸ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۴۱ ریال در سال ۱۳۹۸ بوده است.

بر این اساس درآمد اجرای اسناد رسمی در سال ۱۳۹۸ در مقایسه با سال ۱۳۹۷ به میزان ۳ هزار و ۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۵۳۲ ریال درآمد ۴۶ درصد افزایش داشته است. همچنین مجموع درآمدها مبلغ ۸ هزار و ۵ میلیارد و ۱۸۶ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۴۱۴ ریال در سال ۱۳۹۸ بوده است.

تشکیل ۳۶ هزار و ۲۳۲ پرونده در اجرای اسناد رسمی در سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که در مقایسه با سال ۱۳۹۷ پرونده‌های تشکیلی ۲۵ درصد رشد داشته است و بیش از ۹ هزار پرونده نیز مختومه شده است. همچنین تعداد هزار و ۹۳۲ پرونده به هیأت نظارت وارد شده که برای هزار و ۷۶۸ پرونده در سال ۱۳۹۸ توسط تصمیم‌گیری و منجر به صدور رأی شده است.

کد خبر 509579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha