مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که نام بهنام بانی را در دنیای موسیقی نشنیده باشد. خواننده که سال ها در موسیقی ایران فعالیت کرد و مزد زحمات و صبرش را از سال 95 با شهرت و موفقیت در این حوزه دریافت کرد و این روزها به یکی از بهترین خوانندگان ایرانی تبدیل شده است.

image-20200509094010-1.jpeg

زندگی شخصی

بهنام بانی در سال 66 و در شهر دامغان متولد شد. موسیقی در خانواده آنها به لطف پدر که خود آکاردئون‌نواز بود، جاری بود. بهنام بانی نیز در ابتدا مسیر تقویت صدا را با قرآن شروع کرد و در مدرسه سر صف قرآن میخواند. پس از مدتی در همان جوانی شاگرد کلاس های محمد نوری شد و اما فهمید خیلی علاقه ای به موسیقی سنتی ندارد و پاپ را بیشتر دوست دارد. در دانشگاه شاهرود رشته عمران قبول شد و در کنارش کار خوانندگی و تمرین را ادامه داد.

زندگی حرفه ای

بهنام بانی از همان دوران دانشگاه به دنبال راهی برای ورود حرفه ای به عرصه موسیقی بود. از همان سال 85 در 19 سالگی، فعالیت‌هایش را در شاهرود شروع کرد پس از مدتی به عضویت گروه روژان که آن موقع مهدی یغمایی خواننده‌اش بود، درآمد. با مهاجرت مهدی یغمایی به تهران، جا برای بهنام بانی باز شد تا بتواند خواننده اصلی این گروه باشد و به او کمک کرد تا این مسیر با انجام چند اجرای کوچک، خوانندگی حرفه ای را تمرین کند.

پس از دانشگاه نیز به صورت انفرادی چندین قطعه بیرون داد و هیچکدام از آنها با اقبال خاصی روبرو نشد. ولی اینها باعث نشد تا دلسرد شود و کماکان به تلاش و توکل خویش ادامه داد. سرانجام آشنایی با حامد برادران باعث شد تا او استعدادش کشف شود و پس از آن امضای قرار داد با شرکت آوای فروهر باعث شد تا بیش از پیش شناخته شود و مسیر موفقیت برایش هموار شود.

در ادامه قصد داریم تا بهترین و پربازدیدترین آهنگ‌های بهنام بانی را برای شما معرفی کنیم، تا مطمئن شویم که آهنگ‌های فوق‌العاده این خواننده را گوش داده‌اید.

پرطرفدارترین آهنگ‌های بهنام بانی

بهنام بانی مسیر موفقیت را به کمک حامد برادران و عاطفه حبیبی با آهنگ علاقه خاص شروع کرد. عاطفه حبیبی که ترانه سرای 8 آهنگ اول بهنام بانی و یکی از عوامل اصلی معروفیت او بود، با یک شعر عاشقانه و شنیدنی کاری کرد تا همگان متن این آهنگ را حفظ کنند. از طرفی نیز آهنگسازی و تنظیم فوق العاده حامد برادران نیز در شهرت این اثر تاثیر بسزایی داشت، تا آنجا که در اکثر میکس ها میشد صدای بهنام بانی و علاقه خاص را شنید.

بهنام بانی با عاطفه حبیبی و حامد برادران مسیر را به خوبی شروع کرد و علاقه خاصی شروع ماجرا بود. پس از آن هم آهنگ های جدید دیگری بیرون داد، اما جای پای بهنام بانی و اسم و رسمش با آهنگ عاشقم کرده در دنیای موسیقی تثبیت شد. وقتی آهنگ جدید بهنام بانی با ریتم شاد و جذابش منتشر شد، دیگر بازار موسیقی و میکس‌ها در دست او بود. این قطعه که مناسبت عید 96 توسط بهنام بانی و حامد برادران منتشر شد، در روزهای عید دست به دست و گوشی به گوشی میچرخید و دابسمش‌ها و تیک تاک‌هایش در فضای مجازی بیشتر از قبل منتشر میشد و باعث شد که دیگر نام بهنام بانی به گوش همگان رسیده باشد.

بهنام بانی در فاصله این 2 آهنگ، آهنگ های جدید دیگری نیز بیرون داده بود که استقبال از آنها نیز فوق العاده و درخشان بود. بسمه یکی از آهنگ‌های دیگر بهنام بانی و یکی از معدود آهنگ‌های غمگین و احساسی وی بود که توانست از اقبال و استقبال خوبی مواجه شود. خیلی ها بهنام بانی را به خاطر آهنگ های شاد و لبخند و انرژی بالایش دوست دارند، اما بسمه ثابت کرد که حتی شعرهای احساسی و غمگین عاطفه حبیبی میتواند با صدای زیبای بهنام بانی و تنظیم فوق العاده حامد برادران سازگار شود تا همچین قطعه شنیدنی ای خلق شود.

بعد از بسمه من شاهد یکی دیگر از پرطرفدارترین آهنگ های جدی بهنام بانی هستیم. بهنام بانی بعد از قطعه غمگین بسه، برای اینکه بشورد و ببرد، قطعه شاد و ریتمیک اخماتو وا کن را منتشر کرد. این قطعه شاد مجددا همه معاملات موسیقی را به نفع بهنام بانی جا به جا کرد و تابستان 96 روزهای خوش بهنام بانی بود که روز به روز مسیر موفقیت را طی میکرد.

اما بعد از دو آهنگ عاشقم کرده و اخماتو وا کن، یکی دیگر از امضاهای اصلی بهنام بانی آهنگ فوق العاده قرص قمر است. آهنگ جدید قرص قمر در بهمن 96 و بعد از اون قرص قمر 2 در بهمن 98 و هر دوی آنها به مناسبت عید نوروز توسط بهنام بانی و حامد برادران از رسانه موزیکیشو منتشر شد. هر دوی این قطعات از شادترین قطعات بهنام بانی و موسیقی در سالهای انتشار بودند که با استقبال فوق العاده ای مواجه شدند. همه این استقبال ها به نفع بهنام بانی و حامد برادران بود. از طرفی کنسرت های شلوغ بهنام بانی و همکاری های بیشتر حامد برادران با خوانندگان دیگر باعث شده بود تا دنیای موسیقی تسخیر این دو نفر شود.

یکی از همکاری های حامد برادران، همکاری با رضا بهرام خواننده جدید و خوش صدای موسیقی بود. این دو در آهنگ جدید احساسی و غمگین شبهای بعد از تو رضا بهرام همکاری موفقی را داشتند و قرار گرفتن اسم حامد برادران در کنار صدای خاص و رسای رضا بهرام، باعث شکل گیری یک کار فوق العاده شد. رضا بهرام که سبکش تلفیقی از پاپ و سنتی میباشد در آهنگ جدید خود نیز باز هم از همین تکنیک بهره گرفت و از طرفی نیز حامد برادران ثابت کرد توانایی کار با هر خواننده و صدایی را دارد.

بعد از آهنگ های قرص قمر، بهنام بانی در یک همکاری جالب توجه با آصف آریا که آچار فرانسه صنعت موسیقی محسوب میشود، شعر و آهنگسازی قطعه بعدی را به او سپرد. حاصل همکاری بهنام بانی و آصف آریا و حامد برادران آهنگ جدید شاد و 6و8 صد سال بود که در کنسرت ها نیز خود بهنام بانی با آن سوژه های زیادی ایجاد کرد و باعث شد تا مخاطبان این آهنگ را همواره در خاطر خود داشته باشند و این آهنگ نیز به یکی از پر مخاطب ترین آهنگ های جدیدش بدل شود.

اما یکی دیگر از آهنگ های محبوب بهنام بانی که همکاری جالبی هم هست، آهنگ جدید و فوق العاده تویی انتخابم میباشد. این آهنگ از این لحاظ جالب توجه هست که در آن شاهد همکاری خاص و جالبی بین بهنام بانی و علیرضا طلیسچی و حمیدرضا یوسفی در نقش ترانه سرا هستیم. علیرضا طلیسچی که خود سابقه همکاری طولانی مدتی در آهنگ های ای داد بر من، نفس کی بودی تو و دیوونه دوست داشتنی با حامد برادران داشت، اینبار در آهنگ تویی انتخابم به کمک حامد برادران و بهنام بانی آمد تا این آهنگ فوق العاده شکل بگیرد و مخاطبین هم از این همکاری کمال رضایت را داشتند.

یکی دیگر از آهنگ های احساسی و عاشقانه بهنام بانی که با استقبال خوب و رضایت بالای هواداران مواجه شد، آهنگ شنیدنی و غمگین فقط برو است. فقط برو یک جور خودزنی عاشقانه است که شاعر آن حمیدرضا یوسفی است و آهنگساز و تنظیم کننده‌اش هم یار غار بهنام بانی، حامد برادران میباشد. این آهنگ غمگین با توجه به روزهای سخت جامعه، حال و هوای خیلی از رابطه ها را بیان میکند و شاید به همین دلیل است که خیلی ها توانستند با آن ارتباط بگیرند و باعث شده تا از محبوبترین آهنگهای جدید بهنام بانی باشد.

بهنام بانی با تلاش فراوان و بدون هیچگونه رانتی به اینجا رسید و کماکان تلاش مضاعفی برای رسیدن به اوج قله و خوشبختی دارد. از طرفی نیز، همواره بابت موفقیت‌هایش از خداوند و خانواده‌اش تشکر کرده است. یکی از عوامل اصلی موفقیت او در این مسیر حامد برادران است که به نوعی برادر معنوی او نیز محسوب میشود و خود بهنام بانی هم به این قضیه اذعان داشته و همین رابطه خاص آنها است که باعث شده تا حامد برادران همیشه بیشترین زحمت و دقت خود را روی کارهای بهنام بانی خرج کند. دوری از حاشیه و همچنین جنبه بالای انتقاد پذیری، در کنار مهربانی و پر انرژی بودنش، بهنام بانی را به یک شخصیت محبوب برای تمامی اعضای خانواده ایرانی تبدیل کرده است. با آرزوی موفقیت برای این خواننده محبوب و دوست داشتنی.

کد خبر 509514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha