فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منازل و طلاجات در این شهرستان خبر داد.  

سارق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ رمضان الهوردیان، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در استان آذربایجان‌شرقی با کار اطلاعاتی و فنی از فعالیت افرادی در زمینه سرقت قابل توجهی طلا و جواهرات از منازل این موضوع را در دستور عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده، ماموران با گشت‌زنی‌های نامحسوس و محسوس، انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصی و با تلاش بی‌وقفه‌ی شبانه‌روزی، سه سارق حرفه‌ای(یک زن و دو مرد) را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.  

الهوردیان ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر از سارقان غیربومی و اهل استان‌های همجوار بوده و در بازجویی‌های تکمیلی، سارقان تاکنون به سه فقره سرقت منزل اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال کشف شد.  

وی اظهار کرد: پس از شناسایی و احراز هویت اموال مسروقه به مال باختگان تحویل و پرونده تکمیل و متهمان برای سیر مراحل به مراجع قضائی تحویل شدند.  

کشف بیش از ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در میانه

فرماندهی انتظامی شهرستان میانه نیز از کشف بیش از ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ توحید فارسی در این خصوص گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران کلانتری سیزده شهرستان در حین کنترل جاده‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.  

وی افزود: ماموران در جریان بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۴۰۰۰ پاکت معادل ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال شدند.  

فارسی گفت: در همین رابطه یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع ذی صلاح معرفی شد از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.  

کد خبر 509502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha