علی میری، ملی‌پوش ۲۵ ساله وزنه‌برداری ایران که مدال نقره مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در تایلند، مدال نقره مسابقات ۲۰۱۹ آسیا و نقره ۲۰۱۵ جوانان جهان را در کارنامه دارد، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد اما رئیس هیات وزنه‌برداری آذربایجان غربی با خداحافظی علی میری مخالفت کرد.  

علی میری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ظاهرا علی میری، ملی‌پوش ۲۵ ساله وزنه‌برداری ایران از استان آذربایجان‌غربی از عدم توجه مسئولان استان به وی بعد از مدال نقره جهان دلخور است و از همین رو خداحافظی‌اش را اعلام کرده.

میری در این پیام، بی‌توجهی مسئولان را عامل اصلی خداحافظی‌اش بیان کرده، ضمن این‌که از ترک شهر خود خبر داده است.  

شاهرخ پیری، رئیس هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی در خصوص درج پیام خداحافظی علی میری نایب قهرمان جهان اظهار کرد : هیچ اطلاعی از خداحافظی این قهرمان استان‌مان ندارم. از خداحافظی میری چه کسی خوشحال می‌شود یا ضرر می‌بیند؟ ما همه کارها را برای او مهیا کردیم و سالن در اختیارش گذاشتیم تا به تمرین بپردازد. شب و روز تمرین می‌کند تا در آمادگی کامل قرار داشته باشد و رکوردهایش به حد و سطح اول دنیا برسد.  

وی ادامه داد: فردا از او می‌خواهم تا به هیأت بیاید و با هم صحبت کنیم. وزنه‌برداری آذربایجان غربی یک وزنه‌بردار خوب و در سطح بین‌المللی دارد. باید ببینیم چه مسأله‌ای پیش آمده که یک‌باره می‌خواهد خداحافظی کند.  

پیری در خصوص این‌که آیا میری با شما مشکلی ندارد، گفت: من با کسی مشکل ندارم و پیگیر مشکل میری خواهم بود. نمی‌گذاریم به این راحتی‌ها یک وزنه‌بردار خوب در عرصه ایران و جهان از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. همه استان از نایب قهرمان او در جهان خوشحال شدند و مسئولان تلاش داشتند به بهترین شکل پاسخ‌گوی کار او باشند .  

کد خبر 509366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha