مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت پانزدهم ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، پنج برنامه محوری با همکاری مردم و تشکل‌های مردمی و مذهبی در استان تهیه و برگزار می‌شود.

میلاد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی جمعه ۱۹ فروردین افزود: با توجه به مرحله مدیریت بیماری کرونا در استان یزد، برخلاف سال‌های گذشته برای پیشگیری از شیوع آن محور برنامه‌های میلاد کریم اهل‌بیت (ع) در فضای مجازی است.

به نوشته رسانه‌ها اردکان، میبد، خاتم و ابرکوه در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارند و شرایط ۶ شهرستان دیگر سفید اعلام نشد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی ساعت ۱۸ امروز آیین تعویض پرچم بقاع متبرکه و امامزادگان استان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: همچنین برنامه معنوی توسل خانوادگی به این امام همام قبل از ساعت ۲۱ جمعه‌شب به‌صورت زنده از حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حرم احمدبن موسی(ع) از شیراز پخش می‌شود.

فخرالدینی گفت: فردا که مصادف با ۱۵ رمضان و میلاد دومین امام شیعیان جهان است مراسمی همراه با پخش آن از مساجد و بقاع متبرکه استان یزد در ۲۱ شهر و تعدادی از روستاها بدون حضور مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این روز در میدان امیرچقماق شهر یزد نسبت به اجرای سرود خیابانی توسط گروه‌های برتر با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی اقدام و توسط سیستم صوتی در مناطق هم‌جوار پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص سیره و شخصیت امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌های خاصی است که در فضای مجازی توسط برخی نهادها و تشکل‌ها پیش‌بینی شد.

پانزدهم رمضان سالروز میلاد مسعود سبط اکبر و محبوب رسول خدا (ص)، تجسم عالی فضایل انسانی، مقتدای پاکان و صالحان، امام حسن مجتبی (ع) است، پیشوایی که در بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان، سرآمد روزگار خویش و آرام‌بخش دل‌های دردمند و نقطه امید درماندگان بود.

کد خبر 509287

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha