جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

سرمربی باشگاه اسپانیایی لگانس می‌گوید بواسطه کانال‌های رسمی از تاریخ شروع مجدد لالیگا و تاریخ به پایان رسیدن فصل مطلع شده است.

رئال مادرید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، درحالیکه در اسپانیا هنوز هیچ تاریخی برای شروع مجدد لالیگا اعلام نشده، خاویر آگوئیره، سرمربی مکزیکی تیم لگانس می‌گوید از طریق کانال های رسمی از تاریخ شروع مجدد و پایان این فصل لالیگا اطلاع پیدا کرده. آگوئیره مدعی است لالیگا از تاریخ ۳۱خرداد آغاز شده و در تاریخ ۵ مرداد به پایان می‌رسد.

مقامات فوتبال اسپانیا همچنان در حال همکاری با دولت اسپانیا برای پیدا کردن راهی هستند که بتوانند فصل جاری رقابت های لالیگا را دوباره از سر بگیرند.

آگوئیره در این باره گفت:" ما تاریخ شروع مجدد لیگ را می‌دانیم. لالیگا از روز ۳۱ خرداد شروع شده و بعد از پنج هفته در تاریخ ۵ مرداد به پایان می‌رسد".

سرمربی لگانس در ادامه صحبت هایش گفت:" بازی‌های باقی‌مانده در یازده روز رقابتی و هر هفته در روزهای شنبه- یکشنبه و چهارشنبه- پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. لالیگا این تاریخ‌ها را به صورت رسمی به من اعلام کرده و من از این بابت خیلی خوشحالم. چون ما برای تمرینهای خودمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما از فردا شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم تست‌های کرونا را پشت سر بگذاریم".

کد خبر 509269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha