پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: محور سردشت - پیرانشهر که بر اثر بارش شدید باران دچار انسداد شده بود، پس از پاکسازی بازگشایی شد.

بازگشایی  راه

به گزارش همشهری آنلاین فرزاد ظاهری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ریزش کوه و سیلاب در کیلومتر ۳۱ این جاده در اطراف روستای «کچل‌آباد» سبب مسدود شدن کامل محور سردشت - پیرانشهر شد که به سرعت دستگاه‌های سنگین راهداری به محل منتقل شدند.

وی افزود: پس از نیم ساعت با تلاش راهداران و همکاری شهرداری میرآباد، تردد در این مسیر برقرار شد و هم اکنون نیز تعدادی دستگاه سنگین جهت پاکسازی کامل در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه خسارات وارده به این جاده جدی نبوده است، گفت: سیلاب و ریزش کوه در برخی نقاط از این مسیر سبب آب شستگی و انسداد ۱۵ مورد پل نیز شده است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سردشت بیان کرد: در محور روستایی «قاسم‌رش» به سردشت نیز ۶ نقطه بر اثر گلولای تا حدودی مسدود شده بود که این مناطق نیز پاکسازی شد.

وی در رابطه با مسیر گردشگری آبشار شلماش گفت: در این محور نیز تنها شاهد یک مورد آب‌شستگی بودیم که با تلاش راهداران پس از مرمت محل این مشکل نیز برطرف شد و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

محور سردشت - پیرانشهر با ۹۰ کیلومتر طول به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می‌رود.

سردشت دارای ۶۴۲ کیلومتر راه مواصلاتی شامل ۵۴۲ کیلومتر راه روستایی و ۱۰۰ کیلومتر راه بین شهری است که از این میزان ۲۰۹ کیلومتر آسفالت و ۴۳۳ کیلومتر نیز بصورت شوسه و خاکی است.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

کد خبر 509122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha