مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: ۲۰ دقیقه رگبار و تگرگ سبب جاری شدن سیل بی‌سابقه در روستای اسماعیل‌آباد شور قلعه پایین ساوجبلاغ شده و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا فلاح‌نژاد اظهار کرد: بارش شدید باران و طوفان سبب شکستن درختان و قطع خط ۲۰ کیلوولتی برق در شهرستان کرج شد.

وی افزود: قطع این خط برق  سبب خاموشی در برخی از مناطق شرق و غرب کرج شده  و بر اثر شکستگی درختان همراه با سقوط اشیا از پشت‌بام‌های منازل حداقل به ۳ دستگاه خودرو سواری خسارت وارد شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز ادامه داد: گوهردشت، ساسانی و خط چهارحصار از جمله مناطقی هستند که بر اثر این طوفان دچار شکستگی درختان شده‌اند.

فلاح‌نژاد گفت: مقدار بارش‌های چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۲ بیشینه در روستای ایپک ۱۸.۷ میلی‌متر بوده و کمیته در شهرستان نظرآباد (شهرک کوروش) ۱.۵ میلی‌متر بوده است که در مجموع میانگین بارش‌ها برای استان البرز ۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از نهرها و رودخانه‌های استان در خطر سیلابی شدن قرار نگرفته‌اند خاطرنشان کرد: همچنین حاصل ۲۰ دقیقه رگبار و تگرگ جاری شدن سیل بی‌سابقه در روستای اسماعیل‌آباد شور قلعه پایین ساوجبلاغ بوده که تاکنون خسارتی در این باره گزارش نشده است.

کد خبر 509111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha