پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: جشن گلریزان امسال با توجه به شرایط بروز کرونا بسیار متفاوت از سال‌های گذشته و به صورت پخش زنده تلویزیونی برگزار می‌شود.

گلریزان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا مراد فتحی روز پنجشنبه اظهار داشت:‌ همه ساله مردم نیک اندیش کردستانی در ماه مبارک رمضان حماسه‌ای را رقم می‌زدند و با حضور گسترده و گرم خود در محافل برگزاری جشن‌های گلریزان و کمک به ستاد دیه، نور امید را در دل خانواده‌های زندانیان نیازمند روشن می‌کردند.

 وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای توجه به سلامت مردم جامعه نتوانستیم جشن گلریزان را همچون سال‌های گذشته در اقسا نقاط استان و با حضور پرشور مردم برگزار کنیم اما با همکاری صدا و سیمای مرکز استان برآن شدیم تا با توجه به شرایط پیش آمده، گلریزانی متفاوت از سال‌های گذشته را داشته باشیم.

فتحی اضافه کرد: در این راستا این جشن در ۲۰ اردیبهشت مصادف با ۱۵ رمضان و همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به صورت برنامه زنده تلویزیونی  از ساعت ۲۲ الی ۲۴ برگزار می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری‌های موثر صدا وسیمای استان برای اجرای این جشن به صورت تلویزیونی، گفت: در این برنامه زنده تلویزیونی علاوه بر حضور مدیران استانی، خیرین، هنرمندان، معتمدین و چهره‌های سرشناس استان که همه ساله با حضور سبز خود موجبات دلگرمی اعضای ستاد دیه را به وجود آورده اند، اجرای موسیقی زنده و سایر برنامه‌های شاد و مفرح نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های کردستان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان با دعوت از مردم و خیرین برای مشاهده این برنامه شاد و زنده تلویزونی افزود: در حال حاضر حدود ۳۰۰ خانواده زندانی نیازمند جرایم غیرعمد کردستانی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین و هم استانی ها هستند تا با کمک‌های انسان دوستانه خود زمنیه آزادی سرپرستان این خانواده های آبرومند که ناخواسته و به دلیل مشکلات و نوسانات اقتصادی روانه زندان شده اند را آزاد و بار دیگر شادی و شعف را در کانون گرم این خانواده ها جاری سازند.

وی اظهار داشت: سال گذشته خیرین کردستانی با اهدای مبلغی حدود ۱۹ میلیارد ریال زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد استان را فراهم کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد حمایت‌های بی دریغ این مردم خیرخواه از ستاد دیه دراستان باشیم.

شماره حساب‌های ۷۷/۲۰۸۹۸۹۸۹ نزد بانک ملت، ۱۱۳۹۰۲۷۶۰۰ نزد بانک تجارت و ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ نزد بانک ملی مربوط به ستاد دیه برای واریز کمک‌های نقدی خیرین اختصاص داده شده است.

همچنین خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰  مربوط به ستاد دیه وایز کنند.

کد خبر 509080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha