مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: با تائید ستاد ملی مقابله با کرونا، نمازجمعه این هفته با رعایت موارد بهداشتی در برخی مناطق سفید و به‌نسبت سفید در ۱۰ شهر این استان برگزار می‌شود.

نماز جمعه

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت به رسانه‌ها اعلام کرد: براین اساس نمازجمعه این هفته ۱۹ اردیبهشت ماه در شهرهای خورموج، کاکی، دیر، آبدان، بردخون، عسلویه، کنگان، سیراف، اهرم و دلوار برگزار می‌شود.

وی در خصوص بازگشایی تدریجی مصلی‌ها و اقامه دوباره نمازهای جمعه اضافه کرد: براین اساس با رعایت و حفظ دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی که به ستادهای نمازجمعه ابلاغ شده و با هماهنگی و نظارت ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه، نمازهای جمعه در این هفته برپا می‌شود.

بهمیاری ادامه داد: در زمان حاضر شرایط در برخی از شهرها مهیا شده و شاهد افتخار آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا هستیم و امید می‌رود با دعاهای خیر مردم به زودی وارد مرحله کنترل بیماری شویم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از مردم و نمازگزاران، آنها را به رعایت موارد بهداشتی برای حضور در نمازجمعه توصیه کرد.

با شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از هرگونه تجمعی از اول اسفند ماه همزمان با سراسر کشور تمام مصلی‌های استان بوشهر تعطیل شد.

کد خبر 509061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha