پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

رییس باشگاه بوروسیا دورتموند به چراغ سبز دولت برای از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا واکنش نشان داد.

دورتموند


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از   ایسنا ، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در جلسه‌ای که روز گذشته با کابینه خود داشت با از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا در اواخر ماه می جاری موافقت کرد.

کیکر در این باره نوشت :هانس یواخیم واتسکه، رییس اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در واکنش به این تصمیم گفت: ما از این اقدام خوشحال شدیم و استقبال خواهیم کرد اما از برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر ناراحت هستیم و حس خوبی نداریم.

وی ادامه دارد: بازی کردن برابر سکوهای خالی چالش جدیدی برای ما است. باشگاه بوروسیا دورتموند بیش‌ترین قدرت و توان خود را از هواداران و سکوهای خود می‌گیرد و بازی کردن در چنین شرایطی سخت است. از نظر اقتصادی شرایط به گونه‌ای است که باید فوتبال از سرگرفته شود با این حال باید شرایط برگزاری بازی ها هم مهیا شود.

رییس اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در پایان گفت: ما به عنوان باشگاه دورتموند می‌دانیم که مسوولیت بزرگی داریم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شرایط لازم را برای برگزاری بازی در چنین وضعیتی مهیا کنیم هر چند که تضمینی نمی‌توان داد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا هیچ بازیکنی به خاطر فوتبال به ویروس کرونا مبتلا نشود.

کد خبر 509057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha