همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را نمایشگاهی منظم و آرام توصیف کرد و نظم حاکم بر آن را در همه سطوح ، قابل توجه دانست.

به گزارش ایرنا محمدحسین صفار هرندی در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه گفت: در مجموع گزارش‌ها و بازدید از غرفه‌های مختلف، آن چه بطور جدی مشاهده می‌شود، نظم و آرامش در نمایشگاه است.

وزیر ارشاد که پس از بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه سخن می‌گفت، افزود: در برخی مواقع، نکاتی به عنوان پیشنهاد و توصیه از سوی ناشران مطرح شد که مانند سال گذشته در جهت اصلاح امور نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه امسال به لحاظ اطلاع رسانی از شرایط خوبی برخوردار است و نصب تابلوها، ارایه بروشورها و راهنماهای پراکنده موجب رضایت مراجعه‌کنندگان شده است.

صفار هرندی گفت: در مجموع ، با سرویس‌ها و خدمات ارایه شده، نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته قوی تر عمل کرده است.

این نمایشگاه که از روز پنجشنبه گذشته ‪ ۱۲‬اردیبهشت با شرکت ‪ ۲۷۰۰‬ناشر داخلی و خارجی از ‪ ۷۷‬کشور جهان آغاز شده، تا بیست ودوم اردیبهشت در مصلای تهران به روی مراجعه‌کنندگان گشوده است.

بنا به گزارش‌ها، تاکنون میلیون‌ها تن از مردم از این نمایشگاه سالانه دیدن کرده‍اند، به گونه‌ای که برآورد می‌شود شمار بازدید از آن نسبت به سال‌های گذشته، یک رکورد جدید را به ثبت برساند.

کد خبر 50904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز