مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: همه دانش‌آموزان یزد از خدمات آموزشی در ایام شیوع کرونا بهره‌مند شدند.

آموزش مجازی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، عباسعلی دانافر در دیدار مدیران آموزش و پرورش یزد با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در ابتدای شیوع کرونا مطابق با مصوبات ستادهای استانی و ملی مبارزه با کرونا و برای سلامتی دانش‌آموزان و معلمان، مدارس تعطیل شد.

وی ادامه داد: در آن زمان هنوز نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ درصد محتویات کتب درسی آموزش داده نشده بود و بزرگترین دغدغه پس از سلامت، دغدغه تحصیل دانش‌آموزان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: در این زمان مدیران و معلمان ما بدون اینکه تکلیفی داشته باشند به سرعت وارد شدند و نگذاشتند دغدغه خانواده‌ها طول بکشد. از ۱۵ اسفند، آن‌قدر خانواده‌ها تحت تاثیر ایثار معلمان قرار گرفتند که موج ابراز احساسات و تشکرها به ما می‌رسید.

دانافر اضافه کرد: خدا را شاکر هستیم که معلمان در همه بحران‌ها و چالش‌ها، به عنوان بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی در خط مقدم قرار دارند.

وی افزود: اواخر اسفند، وزارت‌خانه تصمیم گرفت آموزش‌های مجازی را هم توسط آموزش و پرورش کنترل کند. در فاصله ۲۰ روز تا یک ماه به سامانه شاد رسیدیم که تحت مدیریت آموزش و پرورش است و به لحاظ ایمنی ظرفیت‌های زیادی دارد. البته چالش‌هایی هم در طول مسیر داشته که پیگیر رفع آن هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد مراحل آموزشی از طریق این سامانه در حال انجام است. البته بعضی از دانش‌آموزان که در مناطق محروم بودند و پوشش شبکه اینترنت یا حتی تلویزیون نداشتند هم از طرق مختلف آموزش‌های درسی را دریافت کردند.

دانافر اضافه کرد: الان در برخی مناطق تا ۹۵ درصد آموزش‌ها انجام شده و امیدواریم نهایتا تا دو هفته آینده بتوانیم مطالب درسی را به پایان برسانیم.

کد خبر 508915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha