مجید جلالی که نقش اول قهرمانی استقلال در روز آخر فصل آن سال بود در لایو اینستاگرامی خود با مدیر رسانه های سابق خود در خصوص اتفاقات روز آخر لیگ ۸۸-۸۷ صحبت کره است.

مجید جلالی

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از ماجرای دعواهای رسانه‌ای افشین پیروانی و امیر قلعه نویی، سرپرست پرسپولیس بار دیگر شائبه هایی که در خصوص قهرمای استقلال در سال ۸۸ اتفاق افتاده بود را دوباره مطرح کرد. موضوعی که با واکنش برخی از پیشکسوتان استقلال از جمله پیروز قربانی هم روبه رو شد.

حالا مجید جلالی که نقش اول قهرمانی استقلال در روز آخر فصل آن سال بود در لایو اینستاگرامی خود با بهنام مددی مدیر رسانه های سابق خود در خصوص اتفاقات روز آخر لیگ ۸۷-۸۸ صحبت کره است. در بازی آخر ذوب آهن برای قهرمانی تنها نیاز به یک تساوی داشت اما شاگردان مجید جلالی در فولاد با ۴ گلی که به ثمر رساندند قهرمانی را از منصور ابراهیم زاده و ذوب آهن گرفتند تا استقلال با تک گل جانواریو در مشهد پیام را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر شود.

جمله معروف امیر قلعه نویی بعد از این بازی در حافظه فوتبالدوستان ایرانی باقی مانده است «جلالی خیلی مرده»

بهنام مددی از جلالی سوال کرد که همیشه این شایعه وجود داشته که مدیران دو کارخانه فولاد و ذوب‌آهن برای شکست فولاد در بازی هفته آخر و قهرمانی ذوب‌آهن به توافق رسیده بودند. همچنین شنیده می‌شد این توافق در شرایطی صورت گرفته بود که می‌گفتند ذوب‌آهن نیز قرار است نیمه‌نهایی جام‌حذفی را به فولاد واگذار کند تا در نهایت هر دو تیم آسیایی شوند.

شایعاتی که جلالی درباره اش صحبت کرد و در این خصوص گفت: اتفاقات مربوط به آن بازی یکی از اسراری‌ست که در دلم مانده و نمی‌توانم مطرح کنم. من صبح بازی از سوی مدیران فولاد اخراج شدم اما برای بازی آخر همچنان روی نیمکت تیم بودم. به همین دلیل به بازیکنان گفتم این می‌تواند طلایی‌ترین فرصت فوتبال شما باشد. چراکه خیلی‌ها شاید چشم انتظار باخت شما باشند.

کد خبر 508804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha