رئیس شورای شهر تهران به تشریح علت حساسیت این شورا نسبت به احصاء آمار مبتلایان به ویروس کرونا پرداخت.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح علل حساسیت شورای شهر تهران بر آمار مبتلایان و جان‌باختگان ویروس کرونا در تهران گفت: حساسیت شورای شهر تهران بر روی آمار تفکیک شده تهران به این علت بود که مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنیم تا تصور نکنند که اوضاع شهر در مقابله با کرونا عادی شده است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: دولت بین اقتصاد و بهداشت سرگردانی داشت و همین سرگردانی، دولت را به سمت اقتصاد سوق داد. همین امر موجب بروز مشکلاتی در حوزه بهداشت شد و ما به عنوان نمایندگان مردم باید به مردم گوشزد می‌کردیم که مراقب بهداشت خود باشند.

هاشمی ادامه داد: اگر از این حساسیت مدیریت شهری برای ارائه آمار تعداد مبتلایان و جان‌باختگان به ویروس کرونا در خارج از کشور سوء استفاده شد، اما برای داخل کشور خوب بود، زیرا حساسیت دولت بر روی اقتصاد و حساسیت ما در شورای شهر برای سلامت به شکلی مکمل هم شد.

او با اشاره به سوء استفاده رسانه‌های معاند از حساسیت شورای شهر تهران بر آمار کرونای پایتخت گفت: اعتقاد من این است که اظهارات بسیاری از افراد و رسانه‌ها که به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند و همواره در این مسیر تلاش می‌کنند را نباید جدی گرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اقتصاد و سلامت باید به گونه‌ای در کنار هم قرار گیرند که یکدیگر را تضعیف نکنند و به نظر من این دو موضوع لبه باریکی است که امکان دارد همپوشانی ایجاد کند که در بازه‌ای از زمان نیز شاهد این همپوشانی در بخش اقتصاد و سلامت بودیم.

کد خبر 508781
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha