چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
۰ نفر

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: گرانفروشان، محتکران و متخلفان بازار در این شهرستان با جریمه ۳۳۰ میلیون تومانی نقره داغ شدند.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رحمدل بامری چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: عملکرد ادارات متولی شهرستان چابهار در اجرای طرح ویژه نظارتی از ابتدای ماه رمضان تاکنون خوب ارزیابی می‌شود.

وی بیان کرد: براساس گزارش‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ۳۷۲ بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان تاکنون انجام شده که ۴۶ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

فرماندار چابهار گفت: ۱۵ گشت مشترک با حضور ادارات، فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اصناف و اتحادیه‌های صنفی انجام شده است.

این مسئول در زمینه برنامه‌ریزی، تامین و توزیع کالای اساسی در چابهار نیز تصریح کرد: تشکیل یک نشست تنظیم بازار ویژه توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار و مشخص کردن مباشران شهری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین تعیین عاملان روستایی بوده که در این خصوص ۲۳ مباشر و عامل توزیع مشخص و پس از معرفی آنان به مرکز استان نسبت به خرید و ورود کالا اقدام کرده‌اند.

بامری ادامه داد: اکثر مباشران شهری، کالای برنج هندی ۱۱۲۱ را تامین کرده و با نصب بنر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال توزیع کالا در فروشگاه‌های منتخب و زنجیرهای رفاه، اتکا و افق کوروش هستند. شکر نیز در مرحله صدور حواله توسط اداره غله بوده و بزودی به شهرستان چابهار خواهد رسید.

فرماندار چابهار تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در مناطق روستایی نیز در حال پیگیری است و پس از اخذ گزارش از اداره تعاونی روستایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از مردم چابهار درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 508774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha