مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طبق اعلام اداره امور ورزشی وزارتخانه، این استان در فرایند ارزیابی شاخص‌های حوزه ورزش کارگری در سال ۹۸ به عنوان استان برتر معرفی شد.

ورزش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رضا گروسی گفت: برگزاری ۳۱ مسابقه و برنامه ورزشی مردان و هفت مسابقه ورزشی بانوان در سطح استان، میزبانی ۲ مسابقه گروهی و ۲ مسابقه انفرادی کشوری، اعزام ۲۷ تیم منتخب کارگری استان و ۱۶۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری ۲ دوره کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری در رشته‌های ورزشی بانوان و آقایان از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران کارگر استان، گفت: این کارگران در مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۸ به ۱۰ مقام اول، ۹ مقام دوم و ۱۰ مقام سوم دست یافتند که نشان دهنده تلاش و فعالیت جامعه کارگری استان و حمایت‌های صورت گرفته از ورزش کارگری است.

گروسی افزود: در سال جاری با توجه به نامگذاری امسال به عنوان شعار جهش تولید باید به ورزش کارگری استان که موجب نشاط کارگران و افزایش تولید خواهد شد نگاه ویژه و خاصی داشته باشیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در این راستا برگزاری مسابقات ورزشی متعدد جهت کارگران در رشته‌های مختلف ورزشی در دستور کار قرار خواهد گرفت و برنامه ریزی‌های لازم برای تحقق آنها اجرایی خواهد شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

کد خبر 508773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha