چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می‌گوید در صورتیکه فصل لالیگا از سر گرفته نشده و به پایان نرسد، نمی‌خواهد عنوان قهرمانی به بارسا تعلق بگیرد.

بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می‌گوید دلش نمی‌خواهد با تعطیلی کامل فصل لالیگا عنوان قهرمانی این فصل به تیمش اهدا شود.

این صحبت های ستین در پاسخ به حرف های تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید مطرح شد که گفته بود اگر فصل لالیگا به دلیل اپیدمی کرونا کامل نشده و نیمه‌کاره رها شود، اعطای عنوان قهرمانی این فصل به بارسلونا اشتباه خواهد بود. بارسا در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش رئال مادرید ۲ امتیاز فاصله دارد. از فصل جاری لالیگا ۱۱ هفته دیگر باقی مانده است. کورتوا گفته بود با وجود این اختلاف، رئال در این فصل در بازی‌های مستقیم با بارسا ۴ امتیاز بدست آورده و نشان داده تیم قوی‌تری است.

روزنامه کاتالان اسپورت از قول کیکه ستین نوشت:" من دوست ندارم عنوان قهرمانی اینطور به ما تعلق بگیرد. عقل سلیم می‌گوید اگر این فصل نتواند ادامه پیدا کند، جدول همینطور که الان هست باقی خواهد ماند. ولی واقعیت این است که همه می‌خواهند لیگ به پایان برسد و ما با انجام همه بازی‌هایمان در آن به پیروزی برسیم، درست مثل لیگ قهرمانان اروپا".

کد خبر 508756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha