چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: نبود کالای اساسی در بازار قابل‌قبول نیست.  

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بهنام شهدی، امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت درپنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان آذربایجان‌غربی و دوازدهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر تامین کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار، گفت: اداره کل صنعت معدن و تجارت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که کمبود کالاهای اساسی در بازار احساس نشود و این کمبود در بازار قابل قبول نیست.  

شهدی گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و حفظ اشتغال و همچنین خانواده‌های یارانه‌بگیر در کشور پرداخت می‌شود.  

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات ۴۹ هزار میلیارد تومان به کسب کارها و حفظ اشتغال و ۲۶ هزار میلیارد تومان نیز به خانواده‌هایی که یارانه‌بگیر هستند، پرداخت می‌شود.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به مصوبه کمیسیون هماهنگی مدیران بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون بانک‌های عامل استان موظف به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد نیازمند شدند.  

وی همچنین ادامه داد: بر اساس گزارش‌های واصله افزایش قیمت و کمبود سم و کود در بازار وجود دارد که ضروری است سازمان جهاد کشاورزی استان در اسرع وقت به این مسأله ورود کرده و به همراه دستگاه‌های نظارتی ضمن برخودرد قانونی با محتکران و افزایش دهنده گان قیمت این کالاها، نسبت به تامین مایحتاج کشاورزان اقدام کند.  

کد خبر 508755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha