معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: برگزاری امتحانات پایان ترم به مدت دو هفته به تعویق افتاده همچنین چنان‌چه امکان برگزاری حضوری امتحانات میسر نشود، با ترکیبی از از روش‌هایی مانند اجرای آزمون‌های الکترونیکی و ارائه تکلیف نمره درس مشخص می‌شود.

امتحانات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احسان رشیدیان افزود: نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جبران وقفه ایجادشده در برگزاری کلاس‌های درس در اسفند ماه ۹۸ ضمن اصلاح تقویم آموزشی برگزاری کلاس‌ها فعلا به مدت دو هفته تمدید شد.

وی بیان کرد: برگزاری امتحانات پایان نیمسال به مدت دو هفته به تعویق افتاد. برگزاری کلاس‌های دروس نظری با نظر استاد درس همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی ادامه دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ادامه داد: دروس عملی، کارگاهی یا آزمایشگاهی که امکان ارائه آن در قالب الکترونیکی وجود ندارد، پس از امکان حضور دانشجویان در دانشگاه به صورت فشرده ارائه می‌شود.

رشیدیان تصریح کرد: در ترم جاری محدودیت حداقل تعداد واحد اخذ شده در هر نیمسال وجود ندارد. در صورتی که دانشجویی نتواند از آموزش الکترونیکی استفاده کند، می‌تواند نسبت به ثبت درخواست در سامانه گلستان برای حذف درس یا حذف نیمسال بدون احتساب سنوات اقدام کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: چنانچه امکان برگزاری حضوری امتحانات میسر نشود، با محوریت استادان درس با ترکیبی از روش‌های مختلف همچون: اجرای آزمون‌های کوتاه الکترونیکی، ارائه تکلیف و تمرین برای هر جلسه درس و نظایر آن تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 508736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha