مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: تعدادی از مهدهای کودک این استان طبق مصوبه ستاد کرونا، بازگشایی می‌شود.

مهد کودک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، علی‌محمد عطابخش اظهار کرد: در این ایام کرونایی، خیلی از خانواده‌ها هستند که به دلیل شاغل بودن یا دور بودن از خانواده و بستگان جایی برای سپردن کودک خود ندارند، بنابراین بهزیستی یزد تقاضای این خانواده‌ها را برای دریافت خدمات از مهدکودک طی ثبت نام اینترنتی بررسی می‌کند.

وی افزود: با توجه به تعداد متقاضیان مهد و منطقه محل سکونت تعدادی مهد با تایید دانشگاه علوم پزشکی استان در شهر یزد و یک مهد در شهرستانهای استان بازگشایی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در خصوص نحوه نظارت بر این مهدها گفت: پروتکل بهداشتی مهدهای کودک همراه با آموزش پرسنل در خصوص رعایت نکات بهداشتی مرتبط با کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تدوین و اجرا می‌شود. کارشناسان مرکز بهداشت و بهزیستی نیز بر رعایت استانداردهای نگهداری کودک در مهدها نظارت خواهند داشت.

وی افزود: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بهترین مکان برای کودک، خانه است. والدین در نظر داشته باشند که مهدهای کودک اگرچه با تایید مرکز بهداشت استان و رعایت کلیه اصول بهداشتی به ارائه خدمت می‌پردازند؛ اما باز هم خطر کرونا بواسطه تجمع در یک مکان وجود دارد.

عطابخش اضافه کرد: والدینی که هر دو شاغل بوده و به هیچ وجه امکان نگهداری از فرزند زیر ۶ سال خود را در منزل ندارند نسبت به ثبت‌نام در این سامانه از طریق لینک  http://swo.ir/formsaz/view.php?id=۱۹۴۰۷۹ اقدام کنند.

کد خبر 508733

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha