مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم  گفت: واحدهای بالای ۶۰ درصد رشد فیزیکی در حال احداث رصد می‌شود تا مشکلات آن‌ها با بانک و اخذ زیرساخت‌ها رفع شود و میزان قابل ‌توجهی وارد چرخه تولید شوند.

صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسرافیل شعاعی بیان کرد: در سال رونق تولید در سال ۹۸، اقداماتی در حوزه معاونت فنی شرکت شهرک‌های استان قم انجام‌ شده و ۱۲۰ میلیارد تومان زیرساخت شهرک‌های صنعتی در حال انجام بوده که تعدادی نیز در سال جاری به اتمام می‌رسد که نسبت به سال ۹۷ این میزان اعتبار سه برابر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد ۲۴۴ قرارداد واگذاری منعقدشده که این رقم در سال ۹۷ نیز ۲۰۳ قرارداد واگذاری بوده است که واحد برنامه‌ریزی موظف است قراردادهای منعقدشده با شهرک‌ها و سرمایه‌گذاران را پیگیری کند تا طبق قوانین مجوز احداث گرفته و به‌موقع به بهره‌برداری برسند.

شعاعی افزود: یکی از هدف‌گذاری‌ها استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی در سال جهش تولید است. تلاش داریم واحدهای بالای ۶۰ درصد به اتمام برسد و به چرخه تولید افزوده شوند. همچنین کلینیک مشاوره صنعتی در استان قم فعال است و بر اساس اقدامات آن، واحدهای بالای ۶۰ درصد رشد فیزیکی در حال احداث رصد می‌شود تا مشکلات آن‌ها با بانک و اخذ زیرساخت‌ها رفع شود و میزان قابل‌توجهی وارد چرخه تولید شوند.

این مسئول با تأکید بر اینکه رویکرد شهرک‌های صنعتی توجه به واحدهای صادرات محور است تا در جهت ارزآوری تقویت شوند و از نظر اعتبارات و امکانات فنی و علمی با موانعی مواجه نباشند، عنوان کرد: واحدهایی که با ظرفیت کم‌کار می‌کنند و قابلیت افزایش اشتغال و تولید را داشته باشند با مشارکت بسیج مهندسی و کلینیک تا پایان سال، پیش‌بینی‌های لازم برای رفع مشکلات آن‌ها اندیشیده می‌شود، دراین‌باره بازدیدهای میدانی نیز در احصای مشکلات انجام شده است.

کد خبر 508727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha