مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از آغاز اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و نفت‌گاز خرده‌فروشی در استان خبر داد.

نفت سفید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری افزود: برنامه‌ریزی شده تا مشترکین نفت سفید، گاز مایع و همچنین مصرف‌کنندگان نفت‌گاز شامل ماشین‌آلات کشاورزی، دامداری‌ها، صنایع کوچک و تمامی مصرف‌کنندگان نفت‌گاز و نفت سفید که مصرف ماهانه  آنها کمتر از شش هزار لیتر است با ثبت نام در سایت https://newtejaratasan.niopdc.ir/  سوخت خود را از طریق کارت بانکی دریافت کنند.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح عملاً فرآیند صدور و چاپ حواله کاغذی غیرفعال شده و سهمیه این دسته از مصرف‌کنندگان در کارت بانکی که در هنگام ثبت نام در سایت  معرفی کرده‌اند، قابل دریافت وپرداخت وجه است.

انتظاری از متقاضیان سوخت به‌ویژه نفت سفید خواست تا با مراجعه به سایت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: برای آن دسته از همشهریانی که دسترسی به اینترنت ندارند این امکان فراهم است تا با دریافت فرم‌های مربوطه از نواحی این شرکت و تکمیل کردن آن ثبت‌نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: به زودی عرضه این فرآورده‌ها در استان یزد از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.

کد خبر 508685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha