ماه‌نساء کردکتولی، مادر شهید علی‌حسین کرد کتولی، ساکن شهر مزرعه استان گلستان یک ماه حقوق خود را به نیازمندان خسارت‌دیده از کرونا اهدا کرد.

ماه‌نساء کردکتولی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران علی‌آبادکتول، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی‌آباد کتول، استان گلستان چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت گفت: این مبلغ تمام دارایی یک ماه این مادر شهید بوده که با وجود داشتن فرزند معلول، از آن چشم‌پوشی کرد.

عباس مزرعه اظهار کرد: جامعه ایثارگری همواره در صف اول ایثار و فدارکاری بوده و بهترین الگو برای افراد جامعه به خصوص جوانان محسوب می‌شوند تا با تاسی از خط و مشی شهدا، انقلاب اسلامی را در برابر تمامی مشکلات بیمه کنند.

این مادر نیز شهید گفت: در دوران دفاع مقدس، فرزندم را برای دفاع از میهن و دین به جبهه فرستادم و اینک نیز در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه، این مبلغ را که در توانم بود هدیه نمودم.

شهید علی حسین کرد کتولی در اول فروردین ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در ۲۱ آبان ماه ۱۳۶۱ در منطقه زبیدات عراق بر اثر ترکش خمپاره به همرزمان شهیدش پیوست.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه‌شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان‌ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۹ هزار و ۹۷۰ در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۳۴۰ نفر رسید.

کد خبر 508670

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha