آخرین پیگیری‌ها از وضعیت حسین کاظم‌پور اردبیلی نماینده ایران در هیئت عامل اوپک حاکی از این است که هنوز تغییری در وضعیت وی ایجاد نشده است.

حسین کاظم‌پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسین کاظم‌پور اردبیلی نماینده ایران در هیئت عامل اوپک به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستانی در تهران به کما رفت.

آخرین پیگیری‌ها از وضعیت وی حاکی از این است که هنوز تغییری در وضعیت وی ایجاد نشده است و متاسفانه هنوز در حالت کما قرار دارد.

پیگیری‌ها، بعضی گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره بستری شدن نماینده ایران در هیئت عامل اوپک به دلیل بیماری کرونا را رد می‌کند.

کاظم‌پور اردبیلی از نجات‌یافتگان بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در تاریخ ۷ تیر ۱۳۶۰ است. وی در فاصله سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۰ وزیر بازرگانی بود. از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در جایگاه معاونت اقتصادی وزیر امور خارجه فعالیت می‌کرد و از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۹ نیز معاونت امور بین‌الملل وزیر نفت و عضویت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران را برعهده داشت.

 وی در فاصله سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۴ سفیر ایران در ژاپن بود و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۷ نیز نمایندگی ایران در اوپک را به‌عهده داشت. کاظم‌پور اردبیلی از سال ۱۳۹۲ تاکنون نیز در جایگاه نماینده ایران در اوپک فعالیت می‌کند.

کد خبر 508636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha