مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

مدیر ندامتگاه دماوند گفت: طی حکمی از سوی قاضی دادسرای شهرستان دماوند، یک فرد متخلف به غرس نهال و گل در فضای سبز ندامتگاه این شهرستان محکوم شد.

کاشت نهال

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی جمالیان افزود: در راستای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر حبس‌زدایی، فرد خاطی در حوزه قضایی شهرستان دماوند در استان تهران به‌جای حبس در زندان ملزم به غرس ۵۰ اصله نهال گل و درختچه در فضای سبز ندامتگاه دماوند شد.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه‌های قوه قضائیه، طی ماه‌های اخیر تعدادی از مددجویان این ندامتگاه، آزاد یا به مرخصی اعزام شده‌اند.

مدیر ندامتگاه دماوند بیان داشت: اینگونه محکومیت‌ها از سوی قضات باعث کاهش ورودی زندان و از طرفی توسعه فضای سبز می‌شود که در نوع خود اقدامی قانونی و انسان دوستانه است.

جمالیان گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان نیازمند کارت های هدیه از طریق بنیاد مستضعفان و جانبازان تهیه و توسط واحد مددکاری ندامتگاه دماوند در اختیار خانواده های مددجویان قرارگرفت.

این مقام مسئول گفت: بسته حمایتی با توجه به تعداد افراد خانوار با مبالغ ۲۰۰ هزارتومانی از طریق مددکاران زندان‌ بین ۱۴۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

کد خبر 508436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha