چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

«محمدنوازی» پیشکسوت فوتبال که کودکی و نوجوانی‌اش را در محله خزانه منطقه۱۶ گذرانده، نمی‌تواند از محل تولد و بچه‌محل‌هایش دل بکند.

نوازی

همشهری آنلاین- رضا نیکنام: او عنوان می‌کند: «مرام و معرفت چیزی نیست که بتوانیم آن را از بقالی سرکوچه بخریم! این خصلت در ذات و دل آدم‌ها به وجود می‌آید و همه را مجذوب و شیفته خود می‌کند.

هنوز هم آدم‌های بامعرفت و لوطی در محله‌های جنوب شهر زیاد است. نمونه‌اش «سید اکبر نامورسادات» پیشکسوت فوتبال منطقه16 است که اهالی از او به نیکی یاد می‌کنند و وظیفه خودم می‌دانم از چنین افرادی یاد و قدردانی کنم. این فرد بامرام از دوران جوانی در کارهای خیر پیشقدم بوده و همیشه از کمک به دیگران لذت برده است.

خودش سختی فراوانی در فوتبال تحمل کرده و تلاش می‌کند کودکان و نوجوانان محله سختی نکشند، برای همین برای آنها کلاس رایگان آموزش فوتبال می‌گذارد تا مجبور نباشند برای ثبت‌نام در ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی پولی پرداخت کنند و خانواده‌شان به زحمت بیفتند. باید قدر افراد دلسوز محله‌ها را بیشتر بدانیم و از آنها حمایت کنیم.» او عنوان می‌کند این افراد در ازای‌کـاری که می‌کنند از کسـی انتظار ندارند، فقط می‌خواهند به راحتی از امکانـــات ورزشـــی منطقه مثل زمین‌های چمــــن مصنوعی و سالـن‌های سرپـوشیده اسـتفاده کنند. 
 

کد خبر 508275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha