مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
۰ نفر

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد گفت: تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی از اواخر فروردین امسال قیمت تولیدات خود را با مجوز دولت ۲۰ درصد افزایش داده‌اند.

شفاف‌سازی قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی یزد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، محمدهادی قیامت افزود: برخی تولیدکنندگان نیز هنوز نه توزیعی داشته‌اند و نه قیمت محصولات خود را اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: افزایش ۲۰ درصدی قیمت لوازم خانگی ناشی از افزایش دستمزد، گرانی مواد اولیه و ... بوده و به صورت رسمی توسط تولیدکنندگان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی یزد اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ دلار، قیمت لوازم خانگی خارجی که معمولا به صورت قاچاق و از مبادی غیرقانونی مانند بانه وارد بازار می‌شود، افزایش بسیار زیادی داشته و به صورت لحظه‌ای افزایش قیمت دارد.

قیامت گفت: بازار لوازم خانگی با توجه به شیوع کرونا، افزایش قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، هم‌اکنون راکد است و بسیاری از مردم تنها به فکر تامین خوراک و پوشاک خود هستند.

وی افزود: با توجه به این‌که برخی از شهروندان مجبور به خرید لوازم خانگی می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود قیمت لوازم خانگی افزایش پیدا کند؛ اما اگر مردم با مشاهده افزایش قیمت‌ها خرید نکنند، تولیدکنندگان هم نرخ تولیدات خود را کاهش می‌دهند.

کد خبر 508229

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha