۵ پسر جوان که حدود یک سال قبل شاهد سقوط مرگبار دوست‌شان از بالکن طبقه پنجم خانه یکی از آنها بودند، این اتفاق را خودکشی بر اثر افسردگی ناشی از ارتباط با یک دختر عنوان کردند.

مرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، شهریور سال ۹۷ خبر سقوط پسری جوان از بالکن طبقه پنجم خانه دوستش در میدان نوزدهم نارمک به پلیس اعلام شد. پس از اینکه امدادگران اورژانس مرگ این پسر را تأیید کردند، خانواده وی با شکایت از دوستان پسرشان مدعی شدند که آنها مدتی قبل نیز با پسر او درگیر شده و دعوا کرده بودند. بدین ترتیب هر ۵ پسر جوان تحت بازجویی قرار گرفتند. اما آنها مدعی شدند آن شب در خانه یکی از دوستان‌شان میهمان بوده‌اند شهرام ناگهان به بالکن رفته و خود را پایین انداخته است.

در جلسه محاکمه صبح دیروز نیز که در شعبه هشتم دادگاه کیفری برگزار شد، یکی از پسرها گفت: شهرام از مدتی قبل دچار افسردگی شده بود عامل این حالتش نیز دختری به نام مریم بود. این دختر در کلاس‌های عرفانی و فلسفه شرکت می‌کرد و کتاب‌هایش را به شهرام می‌داد تا بخواند اما شهرام بعد از خواندن این کتاب‌ها دچار افسردگی شده بود و از نظر فکری و روحی به هم ریخته بود.  گریه می‌کرد و حرف‌های عجیبی می‌زد. مدام نگران بود برای برادرش اتفاق بدی بیفتد و می‌خواست خودکشی کند. بعد از اینکه آن دختر ارتباطش را با شهرام قطع کرد، او حالش بدتر شد. شب حادثه  شهرام حالش خوب نبود و گریه می‌کرد و بعد به سمت بالکن رفت. ما فکر کردیم می‌خواهد سیگار بکشد اما ناگهان خودش را پایین انداخت.

در ادامه جلسه سایر دوستان شهرام نیز همین حرف‌ها را تأیید کردند و بدین ترتیب قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

کد خبر 508221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha