مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: با مجریان و مبلغان تورهای گردشگری غیرمجاز استان برخورد قانونی می‌شود.

آژانس مسافری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریدون فعالی بیان کرد: در روزهای گذشته از برگزاری دو تور غیر مجاز به مقاصد شهداد و دره راگه جلوگیری شد. این تورها با حضور بیش از ۳۰ گردشگر در حال برگزاری بود که با پیگیری کارشناسان معاونت گردشگری از ادامه برگزاری آنها جلوگیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: تبلیغ و اجرای هر نوع تور مسافرتی در وضعیتی که ویروس کرونا هنوز شیوع دارد، تخلف محسوب و با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

فعالی افزود: هنوز زمانی برای پایان شیوع بیماری کوید ۱۹ تعیین نشده است و همچنان هشدارها درباره منع برگزاری تورهای گردشگری ادامه داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: از همه دفاتر خدمات مسافرتی درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی هیچ تعهدی نسبت به مسافر یا گردشگری در زمینه اجرای تورهای گردشگری سطح کرمان ایجاد نکنند.

وی اظهار کرد: مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمان می‌توانند در جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری نقش پررنگی ایفا کنند تا به یاری یکدیگر این دوران را به‌خوبی سپری کنیم و بتوانیم در آینده نزدیک و پس از شکست این ویروس میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.

کد خبر 508019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha