مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
۰ نفر

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: از اول فروردین تا ۱۴ اردیبهشت ۹۹، ۱۵ نفر در حوادث ترافیکی قم در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد شهیدی افزود:با وجود اینکه امسال در طرح نوروزی شاهد کاهش قابل ملاحظه‌ای در تعداد تصادفات و مصدومان حوادث ترافیکی بودیم و تعداد متوفیان در صحنه این حوادث نیز کاهش بی‌سابقه ۷۱ درصدی را نشان داد، بعد از ۱۷ فروردین‌ماه امسال آمار تصادفات شهر و جاده و مصدومیت‌های آن سیر صعودی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد موارد فوت در صحنه در حوادث ترافیکی از ابتدای امسال تا ۱۴ اردیبهشت به ۱۵ نفر رسیده است که در مقایسه با سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است؛ این در حالی است که در بیشتر ایام این بازه زمانی محدودیت‌های تردد در محورهای جاده‌ای وجود داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم با اشاره به اینکه تعداد کل تصادفات و مصدومان نسبت به سال قبل در شهر و جاده کاهش قابل ملاحظه را نشان می‌دهد، افزایش موارد فوت در صحنه را حاکی از شدت تصادفات انجام شده دانست و از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی از بروز تصادفات و به تبع مصدومیت‌ها و تلفات ناشی از آن جلوگیری کنند.

کد خبر 508011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha