مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
۰ نفر

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: سیستم بارشی همراه با وزش باد و احتمال گرد و غبار روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ هوای استان را در بر می‌گیرد.

رگبار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی میهن‌پرست اظهار کرد: سیستم بارشی روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت وارد استان می‌شود که پراکنده و خفیف است، اما اصل بارش‌ها طی ساعاتی از روز چهارشنبه خواهد بود.

وی یادآور شد: از بامداد تا عصر روز چهارشنبه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و رگباری کل استان را در برخواهد گرفت، هرچند در مناطق جنوب غربی میزان بارندگی‌ها ضعیف‌تر از سایر نقاط است.

میهن‌پرست افزود: باد شدید طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان می‌وزد و به علت وزش باد شدید، احتمال ایجاد توده گرد و غبار و ورود به نوارهای مرزی استان ایلام وجود دارد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام اظهار کرد: هرچند میزان بارش‌ها ضعیف تا متوسط است، با توجه به رگباری بودن ریزش‌ها احتمال آب‌گرفتگی موقت معابر دور از ذهن نیست.

وی اضافه کرد: کشاورزان با توجه به بروز صاعقه مواظب اراضی زراعی خود که خشک و آماده برداشت شده‌اند، باشند تا آتش‌سوزی احتمالی به علت برخورد صاعقه رخ ندهد.

از ابتدای سال زراعی جاری، بیشترین میزان بارش‌های استان ایلام متعلق به شهرستان آبدانان با ۷۴۵ میلی‌متر و کمترین بارندگی هم متعلق به مهران با ۳۱۴ میلی‌متر بوده و میزان بارندگی‌های شهر ایلام هم ۶۵۴ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 508005

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha