دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

هتل‌های استان اصفهان با نصف ظرفیت بازگشایی و فعالیت در سال جدید را آغاز کردند.

گردشگری اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: فعالیت هتل‌های استان با نصف ظرفیت و رعایت دستورهای بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا آغاز شده است.

سید علی صالح درخشان افزود: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، همه هتل‌ها موظف به رعایت دقیق و کامل همه دستورهای بهداشت اعم از ضدعفونی کردن و پذیرش مسافران تا سقف تعیین شده هستند و کارشناسان این اداره‌کل نظارت‌های دوره‌ای و دقیقی بر عملکرد واحدهای اقامتی خواهد داشت.

وی گفت: از بیستم اسفند پارسال بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پذیرش، رزرو و اقامت در همه واحدهای اقامتی اصفهان شامل: هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، میهمانپذیرها ‌و اقامتگاه‌های بومگردی ممنوع شد.

استان اصفهان با هزاران جاذبه طبیعی و بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارای ثبت ملی و جهانی یکی از قطب‌های گردشگری داخلی و خارجی دارای ۱۵۰ هتل، ۴۴۴ اقامتگاه بومگردی، ۷۰ هتل سنتی، ۱۵۰ خانه مسافر و ۲۳۰ مهمانپذیر با حدود ۳۵ هزار تخت است.

کد خبر 507944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha