دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌بختیاری از دستگیری سارقان میلیارد ریالی اماکن خصوصی و کشف ۴۵ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.  

سارق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه ساز در شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، موضوع در دستور کارماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قرار گرفت.  

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات ۳ سارق و خودرو مورد استفاده آنان مشخص شد.  

مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۳ سارق حین سرقت از داخل یک ساختمان خالی از سکنه دستگیر و خودرو پژو ۴۰۵ آنان توقیف و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.  

سردار غلامزاده افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد اعتراف کردند.  

وی گفت: از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی ادوات کشاورزی، سیم و کابل برق کشف شد، کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.  

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این راستا یک مالخر نیز دستگیر شد، متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.  

کد خبر 507929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha