مدیر بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس در واکنش به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر انباشت زباله در محوطه‌ خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس، اعلام کرد: دریاچه خلیج فارس تعطیل است و زباله‌ای در آن تولید نمی‌شود.

دریاچه چیتگر

به گزارش همشهری آنلاین، سید علیرضا طاهری مدیر بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس با اشاره به تعطیلی دریاچه از اواخر سال گذشته تاکید کرد: در ایام تعطیلی دریاچه، به واسطه‌ عدم حضور گردشگران و غرفه‌داران، پسماندهای خشک و تر تولید نشده است.

طاهری با اشاره به تعطیل شدن مجموعه ۲۵۰ هکتاری دریاچه از اواخر سال گذشته به منظور شکست زنجیره‌ انتقال ویروس کرونا، افزود: در ایام تعطیلی دریاچه، به واسطه‌ عدم حضور گردشگران و غرفه‌داران، پسماندهای خشک و تر تولید نشده و طبعا هیچ بوی نامطبوعی نیز وجود ندارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس، وی افزود: ضایعات و سرشاخه‌های هرس نیز که جهت بازیافت و تبدیل به چیپس چوب، در قسمتی از دریاچه دپو شده، به دلیل تعطیلی کسب‌وکارها و مرکز مربوطه تاکنون انجام نشده است که در اسرع وقت توسط پیمانکار پسماند منطقه ۲۲، جمع‌آوری خواهد شد.

کد خبر 507909
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    عذر بدتر از کناه