یاد درگذشتگان بیماری کرونا به‌صورت رسانه‌ای هم‌زمان با سراسر کشور در امام‌زاده سید ابراهیم (ع) گرامی داشته شد.

همدردی با خانواده قربانیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هم‌زمان با سالروز وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) مجلس بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، جان‌باختگان کرونا ویروس و درگذشتگان این ایام برگزار در امامزاده ابراهیم (ع) استان زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با تسلیت سالروز وفات حَضرت خدیجه (س) گفت: در این شب از شهدای سلامت و جان‌باختگان ویروس کرونا یاد می‌کنیم افرادی که خالصانه به میدان آمدند.

نماینده، ولی‌فقیه در استان با اشاره بر اینکه هیچ کار خدا بی‌حکمت نیست گفت: بشر همواره مورد امتحان قرارمی گیرد و باید تلاش کند سربلند بیرون بیاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی افزود: بهترین راه در این برهه از زمان صبر، شکیبایی، مقاومت و ایستادگی است و اینکه به فکر چاره باشیم

او افزود: باید اثرات منفی این کرونا ویروس، ویروسی که فقط به زنجان و ایران منتهی نمی‌شود و کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده است را کاهش دهیم.

امام‌جمعه زنجان گفت: با آمدن کرونا دلسوزی، کمک و مواسات به نیازمندان و روحیه قدردانی از جامعه تقویت شد اگرچه منکر اثرات منفی این ویروس منحوس بر اقتصاد نیستیم

وی تأکید کرد ما قدردان نیروهای خدوم بخش سلامت هستیم کسانی که شبانه‌روز جان‌فشانی کردند.

نماینده، ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در ادامه به انتخاب سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) برای گرامیداشت یاد شهدای سلامت اشاره کرد و فداکاری‌های این بانو را تشریح کرد.

او گفت: همراهی‌های این بانو در صدر اسلام و حمایت از پیامبر اکرم ص غیرقابل‌انکار است

این مراسم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار و به‌صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش شد.

کد خبر 507867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha