مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

استاندار کرمان گفت: در اربعین امسال موکب‌های استان ساماندهی می‌شوند و باید هر فعالیتی در قالب موکب باشد. ایستگاه صلواتی هم نخواهیم داشت، زیرا مورد تایید کمیته بهداشتی نیست.

موکب مسجد جمکران در مسیر پیاده‌روی اربعین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد فدایی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت سفرها مبهم است، البته مراسم اربعین حسینی در مهر خواهد بود که امیدواریم تا آن زمان کرونا برطرف و این مراسم مانند سال‌های قبل برگزار شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی که سال قبل در خوزستان داشتیم  به دلیل تامین نشدن زمین به موقع  انجام نشد و قصد داریم امسال زودتر کارها را پیگیری کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: ستاد اربعین استان کرمان پیشنهاد داده تا در اردوگاه شهید کازرونی مستقر شود که امکانات موردنیاز تامین شود. ضمن این‌که مکان استقرار باید مورد تایید ستاد ملی باشد و قرار شد در این زمینه جلسه‌ای در تهران برگزار شود.

وی افزود: در زمینه استقرار همکاران ستاد کاروان اربعین در مرز به عنوان یکی از استان‌های معین، پیگیری کردیم که در شلمچه مستقر شویم اما سال ۹۸ به نتیجه نرسید و  امسال فعلا موافقت شده از چذابه به شلمچه منتقل شویم.

فدایی اظهار کرد: صدا و سیما در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مقررات برای زائران اربعین باید اقدامات بیشتری انجام دهد تا مشکلی برای زائران به وجود نیاید.

کد خبر 507862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha