مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

مدیر کل استاندارد ایلام از تشدید نظارت استاندارد بر بازار مصرف‌کنندگان در ایلام به دلیل افزایش خرید مردم خبر داد.

نظارت و بازرسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهناز همتی با اشاره به افزایش خرید مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده و نگرانی‌هایی که برای کیفیت این محصولات در بازار وجود دارد گفت: اداره کل استاندارد استان ایلام در راستای تکالیف سازمانی و به منظور اطمینان حداکثری از سلامت و کیفیت فراورده‌های شیمیایی، مواد ضدعفونی‌کننده و محصولات بهداشتی، از اوایل اسفند تاکنون بازرسی‌هایی داشته و بعد از شیوع ویروس کرونا تاکنون، بیشترین نظارت این اداره کل بر روی صنایع غذایی و بهداشتی بوده است.

وی عنوان کرد: در این بازرسی‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا ۵۳ فقره بازرسی از محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده توزیع‌شده در شهر ایلام انجام و مورد نمونه‌برداری و آزمون قرار گرفته است.

همتی با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌ها تعدادی مایع ظرفشویی و مایع سفیدکننده غیراستاندارد و با جعل نشان استاندارد کشف و ضبط شده است افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا تاکنون، بیشترین نظارت اداره استاندارد بر روی صنایع غذایی و بهداشتی بوده، چرا که در ارتباط مستقیم با سلامت مردم است.

وی در پایان افزود: مصرف‌کنندگان در صورت مشاهده انطباق نداشتن در کالاهای دارای نشان استاندارد و یا عدم کد رهگیری ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد بر روی کالا، موارد را از طریق سامانه شکایات ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد ایلام اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 507846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha