یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار تبریز گفت: این انتظار از بازرسان صمت، اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف وجود دارد که با تدابیر ویژه و افزایش بازرسی‌ها با متخلفان و کم‌فروشان برخورد کنند.  

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، علیرضا رجبی در جلسه گروه کاری گندم، آرد و نان شهرستان تبریز اظهار کرد: نان قوت اصلی مردم و جایگاه خاصی در مباحث جامعه دارد و حساسیت این موضوع ایجاب می‌کند تا قیمت‌ها، مقدار وزن چانه خمیر و وزن نان ابلاغی از طرف نانوایان طبق مقررات رعایت و اجرا شود.  

رجبی با گلایه از نحوه بازرسی‌ها بعداز ابلاغ قیمت‌ها گفت: بازرسی‌های مدون و مستمر دستگاه‌های مرتبط از جمله تعزیرات حکومتی و غله می‌تواند به مکلف کردن رعایت قیمت‌ها و کیفیت نان از طرف نانوایان کمک کند.  

وی گفت: تمامی نانوایان باید شیوه‌های بهداشتی را که مهم‌ترین آن فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند است را رعایت و اجرا کنند.  

در این جلسه استفاده از کنجد سیاه در تمامی نانوایی‌ها ممنوع اعلام شد و مقرر شد اتحادیه نانوایان نسبت به کنترل، نصب در دید عموم قیمت‌های ابلاغی اقدام و برابر تاکیدات و مصوبات قبل نسبت به تهیه دفتر ثبت بازرسی در کلیه نانوایان اقدام کنند و بحث بازرسان افتخاری در محلات در امر بازرسی از نانوایان بیشتر مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.  

کد خبر 507612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha