رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ اکیپ بازرسی با هدف نظارت بیشتر و دقیق‌تر در استان فعال بوده و بازار را رصد می‌کنند.  

نظارت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا بابایی افزود: اکیپ‌های بازرسی همه عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی را در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.  

وی ادامه داد: در این طرح نظارت بر حسن اجرای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم بازار و دیگر کالاهای پر مصرف با قیمت‌های مصوب دولتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های بازرسان سازمان و اتاق اصناف استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.  

بابایی تأکید کرد: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش‌های فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت‌دار به خصوص اقلامی نظیر شکر، برنج و روغن که دارای قیمت مصوب است، تشدید خواهد شد.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تامین شده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف‌ها برای استفاده عموم مردم با نرخ و قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.  

بابایی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی با متخلفان مطابق قانون و به صورت جدی برخورد خواهد شد.  

وی ادامه داد: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت سرخود و نامتعارف، احتکار، گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم ارائه کالا در واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.  

در ماه‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف، سودجویان در حوزه دریافت ارز دولتی، محتکران و فروشندگان کالا و خدمات با قیمت بالاتر از نرخ‌های بازار شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.  

کد خبر 507549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha