عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به انباشت زباله در محوطه‌ای خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس تذکر داد.

شهربانو امانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهربانو امانی روز یکشنبه در دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید میدانی از مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس در منطقه ۲۲ شهر تهران، گفت: در این بازدیدها با صحنه‌هایی ناراحت‌کننده و تاسف‌بار مواجه شدم. مواجهه با انباشت زباله‌ها و استشمام بوی متعفن در ضلع غربی دریاچه، منظره‌ای نامناسب خلق کرده بود.

امانی ادامه داد: محوطه‌ای خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس بدون مدیریت باقی مانده و تنها با دیواره‌ای از فنس و توری حد فاصل این دو مجموعه گردشگری تفکیک شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بارها اعضای شورا و مدیران شهری بر موضوع اجرای مدیریت یکپارچه شهری تاکید داشته‌اند ولی متاسفانه این موضوعِ حائز اهمیت در مجموعه شهرداری تهران که مدعی اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، به هیچ وجه در بدنه شهرداری دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حالی که این محل می‌تواند فرصت بزرگی جهت انتفاع شهروندان و بهره‌برداری شهرداری تهران باشد، به معضل و تهدیدی بزرگ برای سلامت شهروندان به دلیل دپوی انبوه زباله تبدیل شده است و مجموعه‌های تحت امر از پذیرفتن مسئولیت اداره این محوطه خالیِ دارای ارزش گردشگری و درآمدزا، شانه خالی کرده‌اند.

کد خبر 507540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha