مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد گفت: ضروری است امنیت پارک‌ها در یزد افزایش یابد و اگر لازم است باید برای تامین امنیت پارک‌ها نیروی جدید جذب کنیم.

بوستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، چند روز گذشته خبری در برخی شبکه‌های اجتماعی استان یزد منتشر و اعلام شد که طلاهای خانمی در یکی از پارک‌های یزد به سرقت رفته است. بلافاصله پس از اعلام این خبر، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرقت از بانوی یزدی در پارک آزادگان یزد در دست بررسی است.

در این اطلاعیه به نقل از سرهنگ «محمدرضا مزیدی»، معاون نیروی انتظامی استان آمده است: «یک خانم احتمالا به علت بیماری در پارک آزادگان بیهوش و توسط همراه و بستگان به منزل برده می‌شود. پلیس در حال بررسی صحت و سقم این موضوع هست.»

انتشار این خبر موجی از نگرانی‌ها در ارتباط با ناامنی پارک‌ها در شهر یزد ایجاد کرد.

موضوعی که «حمیدرضا قمی»، عضو و رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در جلسه علنی این شورا به آن واکنش نشان داد و خواستار تامین امنیت بیشتر پارک‌ها در یزد شد.

وی اظهارکرد: اگر مردم پس از پایان شیوع کرونا و در شرایطی که چندین ماه در خانه‌های خود بوده‌اند نتوانند از چنین فضاهایی با آرامش استفاده کنند، باید به کجا پناه ببرند.

قمی ادامه داد: این روزها افزایش تردد مردم در پارک‌ها را شاهد هستیم. با آن که همچنان از مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، اما لازم است که ما هم برای ایجاد امنیت در پارک‌ها اقدام کنیم و اگر نیاز به نیروی جدید برای حفظ امنیت این فضاها داریم، بودجه لازم را برای آن اختصاص دهیم.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: نباید بار این موضوع تنها بر دوش شهرداری باشد، زیرا مسئولیت تامین امنیت برعهده نیروی انتظامی است.

کد خبر 507442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha