شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

پیش از این عنوان شده بود که پیام نیازمند گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است اما خود او اعلام کرد در صورت جدایی از سپاهان قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد

جلالی راد

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که به روزهای پایانی حضور بیرانوند در پرسپولیس نزدیک میشویم بحث انتخاب جایگزین او  در این تیم و یا به خدمت گرفتن یک دروازه بان که رقیب رادوشویچ باشد دغدغه اصلی کادر فنی این این تیم در پایان فصل است.

پیش از این عنوان شده بود که پیام نیازمند گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است اما هم خود او اعلام کرد در صورت جدایی از سپاهان قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد و هم اینکه با اتفاقات اخیر امکان جابه جایی بازیکن بین دو باشگاه حتی کمتر از صفر است!

با این همه و در شرایطی که در لیگ برتر گزینه شاخص دیگری در دسترس پرسپولیس نیست گفته میشود یحیی در تلاش است تا دروازه بان سابق پدیده که شاگرد سابق او محسوب می شود را سرخپوش کند.

سعید جلالی راد دروازه بان سابق پدیده که برای گذران خدمت سربازی راهی فجرسپاسی شده در پایان فصل و با اتمام خدمت سربازی میتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

دروازه بان 25 ساله ای که از قد وقامت مناسبی برخوردار است و پرسپولیسیها امید زیادی دارند تا در صورت جذب او داوود فنایی از او یک گلر استاندارد بسازد. باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید تکلیف سنگربان دیگر پرسپولیس چه میشود.

کد خبر 507360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیارش IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    سلام تورو خدا هر جوری شد نیازمند را بیارین