مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی از پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات توتون کاران استان آذربایجان غربی خبر داد.

برداشت تنباکو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مرتضی مهرپور، مدیر مجتمع دخانیات آذربایجان غربی گفت: با تدابیر هیات مدیره و دستور مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بخش عمده‌ای از مطالبات توتون‌کاران استان آذربایجان غربی به طور مرتب در نیمه دوم سال ۹۸ پرداخت و مابقی مطالبات نیز به روال سابق در سال ۹۹ به حسابشان واریز خواهد شد.  

مهرپور اظهار کرد: کارخانجات دخانیات استان آذربایجان غربی در سال ۹۸ همچون سنوات قبل فعال بوده و در سال جدید نیز همانند سایر صنایع تولیدی کشور به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت کارکنان در مواجهه با ویروس کرونا با تأخیر شروع به‌کار کرده بود که با تدابیر اندیشیده شده هم اکنون در حال تولید دو برند از محصولات شرکت است.  

وی افزود: فعالیت مجتمع‌های تولیدی شرکت دخانیات ایران بر مبنای اصول حرفه‌ای عرضه و تقاضا و نیاز بازار برنامه‌ریزی می‌شود.  

مهرپور درباره استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی در فعالیت‌های این مجتمع تولیدی نیز گفت: مجتمع دخانیات آذربایجان غربی در راستای استفاده از ظرفیت‌های خالی خطوط تولید نسبت به عقد قرارداد با بخش خصوصی اقدام کرده بود که این قرارداد در سال گذشته به پایان رسیده و برای سال جاری نیز در صورت ایجاد ظرفیت خالی، نسبت به عقد قرارداد جدید اقدام می‌شود.  

کد خبر 507241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha