مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گفت: برای ۷۴۰ هزار سهام‌دار خراسان شمالی، از ۴۹ شرکت دولتی در حال واگذاری، سهام خریداری شده که ارزش هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی این سهم‌ها چندین برابر شده است.

سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ابراهیم قربانی گفت: برای مدیریت حرفه‌ای سهام عدالت وجذب منافع بیشتر، سهام‌داران به مدت یک ماه فرصت دارند با ورود به سامانه سهام عدالت، نحوه آزادسازی سهام خود را انتخاب کنند.

او گفت: اگر سهام‌داران به دلیل ویروس کرونا و مشکلاتی همچون نداشتن اینترنت در منزل نتوانند وارد سامانه شوند، شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی به نمایندگی از آنها مدیریت سهام‌شان را برعهده خواهد گرفت.

به گفته قربانی سهام‌داران مجازند خودشان مدیریت آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کنند، اما بهتر است شرکت سرمایه‌گذاری استان را انتخاب کنند تا با تجمیع سهام، مدیریت از طریق شرکت مذکور در استان انجام شود.

تعیین تکلیف وضعیت واگذاری سهام عدالت در سامانه www.samanese.ir از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت آغاز شده است و سهام‌داران می‌توانند با ورود به سامانه یا خود مدیریت سهام عدالت شان را برعهده بگیرند یا شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را به نمایندگی از خود انتخاب کنند.

کد خبر 507185

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha