مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

 میانسالی که به علت نامعلومی به عمق ۲۰ متری چاهی در اطراف روستای درمنک شهرستان فرمهین سقوط کرده و به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافته بود، با تلاش آتش‌نشانان از عمق چاه بیرون آورده شد.

امداد و نجات

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، وقوع این حادثه ساعت ۲:۵۳ دقیقه بامداد جمعه ۱۲ اردیبهشت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و گروه امداد و نجات به محل حادثه واقع در شهرستان فرمهین، روستای درمنک، استان مرکزی رهسپار شد.

فرمانده نجاتگران اعزامی به محل در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت: به گفته خانواده این شخص، با تاریک شدن هوا و عدم پاسخگوئی و در دسترس نبودن تلفن همراهش، همگی به جستجو برای یافتن وی پرداختند که پس از یافتن خودروی او در اطراف یک گاوداری در بیرون از روستا و وجود چاه در آن حوالی، متوجه سقوط وی در عمق چاه می شوند.

وی افزود: همکاران آتش‌نشانی فرمهین به علت کمبود تجهیزات قادر به انجام عملیات امداد نشده بودند، آتش‌نشانان با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند تا مردی را که تا انتهای چاه سقوط کرده و در همان جا مصدوم و گرفتار شده بود نجات دهند.

وی اضافه کرد: در عمق این چاه، حدود ۱.۵ متر آب وجود داشت، این آتش‌نشان با احتیاط کامل و با همکاری سایر نیروهای عملیاتی، در حالی که هر آن ممکن بود دیواره چاه ریزش کند، به پایین چاه رفته و این شخص را از عمق چاه بیرون آورد.

این فرمانده آتش‌نشان خاطرنشان کرد: با توجه اینکه ساعات زیادی از زمان سقوط این فرد به داخل چاه می‌گذشت، اما به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات‌یافته بود که با توجه به مصدومیت ایجاد شده فرد نجات‌یافته بی‌درنگ در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان انتقال یافت.

کد خبر 507178
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha