مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم گفت: ابطال پروانه باشگاه‌های متخلف در ایام شیوع بیماری کرونا در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار گرفته است.

باشگاه‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سعید آمده اظهار کرد: در روزهای اخیر خبر بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی از پانزدهم اردیبهشت ۹۹ در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و پس از تماس‌های مکرر از سوی ورزشکاران و باشگاه‌داران، صحت این موضوع را از مسئولان جویا شدیم، اما طبق اطلاعیه‌های قبلی، هرگونه دستورالعمل مبنی بر ادامه تعطیلی یا بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی توسط ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: البته با بررسی اخبار مشخص است که در روزهای آینده به شهرهایی که وضعیت سفید دارند با مجوز ستاد کرونا هر استان امکان بازگشایی اماکن پرخطر و پرتجمع داده خواهد شد، امیدواریم که با بهبود وضعیت موجود این امکان در قم هم ایجاد شود ولی ورزشکاران و باشگاه‌داران بدون توجه به اظهار نظرهای شخصی و گمانه زنی‌های افراد در فضای مجازی، منتظر دستورالعمل جدید ستاد مقابله با کرونا در ورزش باشند.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش‌اندام استان قم یک تذکر مهم به باشگاه‌ها داد و افزود: باشگاه‌هایی که در این دوران قوانین را رعایت نکرده‌اند باید بدانند که به حقوق دیگر باشگاه‌ها و مربیان تجاوز کرده‌اند و این چیزی جز حق‌الناس نیست، به همین دلیل هیات درخواست خود برای برخورد قاطع با این باشگاه‌های متخلّف را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه داده است.

این مسئول اضافه کرد: به همین منظور با تحقیقات میدانی بازرسان اداره کل و هیات، فهرست باشگاه‌هایی که در این دوران به صورت علنی یا در بسته مشغول به فعالیت بوده و با کم‌کاری نهادهای نظارتی پلمب نشده‌اند، تهیه شده و در آینده نزدیک و بعد از بازگشایی باشگاه‌ها با این متخلفان برخورد لازم انجام خواهد شد، همچنین ابطال پروانه این باشگاه‌ها در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار گرفته است.

آمده همچنین به پیگیری‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به منظور بازگشایی هرچه سریع‌تر باشگاه‌های بدنسازی اشاره کرد و افزود: به همین منظور ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام با خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی پیرامون فعالیت باشگاه‌های بدنسازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی اظهار کرد: در پایان این جلسه مقرر شد در صورتی که شرایط مهیا شود بازگشایی باشگاه‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می‌کند انجام شود.

کد خبر 507150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha