رئیس جمعیت هلال‌احمر خداآفرین گفت: با تلاش ۱۰ ساعته نجاتگران این شهرستان پیرزن گمشده در جنگل‌های ارسباران پیدا شد.  

نجات پیرزن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عبادت عبدلی، رئیس جمعیت هلال‌احمر خداآفرین در استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خدآافرین طی یک عملیات ۱۰ ساعته شبانه روزی پیرزن گمشده در جنگل‌های ارسباران را پیدا و تحویل خانواده‌اش کردند.  

وی گفت: چهارشنبه شب ۱۰ اردیبهشت، حوالی ساعت ۲۳ شب بدنبال دریافت خبر گم شدن یک پیر زن ۷۰ ساله از طریق اداره مرفوک نیروی انتظامی و تماس تلفنی دادستان خداآفرین در روستای سیغین از توابع بخش مرکزی خداآفرین، بلافاصله با هماهنگی EOC مرکز کنترل اطلاعات و هماهنگی عملیات‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان و معاون امداد و نجات، نسبت به سازماندهی و اعزام نیروهای عملیاتی در قالب دو تیم و دو خودروی عملیاتی از هلال‌احمر و یک خودروی عملیاتی از هنگ مرزی و اعزام به محل اقدام شد.  

وی ادامه داد: نیروهای اعزامی تقریبا حوالی ساعت ۱۲ نیمه شب عملیات جستجو در میان سنگلاخ‌ها و جنگل‌های منطقه را آغاز کردند.  

رئیس هلال‌احمر خداآفرین گفت: این عملیات تا ساعت چهار بامداد ادامه یافت ولی نتیجه‌ای حاصل نشد و ادامه عملیات به طلوع آفتاب موکول شد.  

عبدلی اضافه کرد: همزمان با طلوع آفتاب عملیات جستجو دوباره ادامه یافت تا اینکه بالاخره این مادر جسور روستایی به مدد الهی حوالی ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت از شب سرد جنگلی، جانم سالم بدر برده و نزدیکی روستای اوزباشان (لته جان) توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خداآفرین، در صحت و سلامتی پیدا و تحویل خانواده‌اش شد.  

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات موفق نیروهای مردمی، مرزبانی، نیروی انتظامی نهایت همکاری را اعمال کردند.  

کد خبر 507121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha