مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

حضور افرادی با در دست داشتن مجوز موسسه خیریه در شهر کرج گواهی تکدی‌گری مدرن و شاید فریب و کلاه‌برداری را می‌دهد.

تکدی گری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی است شاهد حضور افرادی با ظاهر موجه همراه با در دست داشتن مجوز مؤسسه خیریه در سطح شهرستان کرج، استان البرز هستیم.

این افراد با معرفی موسسه خود به عابران سعی در جلب و جذب کمک‌های نقدی آنان دارند اما این‌که آیا مجوز این کار برای آنان وجود دارد و یا واقعاً این مؤسسات معتبر هستند، پرسشی است که اذهان عمومی را درگیر خودکرده است.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دراین‌باره گفت: همه مؤسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و سایر ارگان‌ها برای جذب و جلب و مشارکت‌ها مکلف به دریافت مجوزی جداگانه هستند.

علیرضا فتاح پور گفت: که حضور در خیابان به بهانه جلب مشارکت صحیح نیست، در صورت جذب و جلب مؤسسات خیریه بدون اخذ مجوز مربوطه ابتدا اخطار کتبی صادر می‌شود و در صورت تکرار خطا، مجوز موسسه ابطال خواهد شد.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج خطاب به شهروندان گفت: فعالیت مذکور افراد در خیابان‌های شهر می‌تواند بدون مجوز و یا حتی غیر مربوط به فعالیت‌های خیریه باشد بنابراین شهروندان به‌هیچ‌عنوان به این افراد اعتماد نکنند.

او افزود: در صورت مشاهده فعالیت موسسه‌ای در خیابان برای جذب و جلب نام آن را به بهزیستی گزارش کنید.

کد خبر 507091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha